Saturday, September 23, 2017

PUTERI HARBOUR JOHOR


ATTRACTION PLACE AT PUTERI HARBOUR JOHOR




Pada sesiapa yang ada di Johor, atau yang bercuti di Johor atau yang tak tahu nak kemana pada waktu malam, Meh sini saya share satu tempat yang cantik di Johor iaitu Puteri Harbour Johor.


Kalau anda ada anak-anak kecil, pada waktu siang, anda boleh membawa anak anda ke SANRIO HELLO KITTY TOWN & THOMAS TOWN. 


Nak tahu apa yang ada kat sini? Bagi penggemar Hello Kitty pasti teruja dengan rumah lengkap berkonsepkan Hello Kitty dengan bilik tidur, dapur dan ruang tamu di Hello Kitty Town. 



Luggage pun Hello Kitty tau.  

Bagi peminat kereta api Thomas pula, Thomas Town menanti dengan replika kereta api serta Windmill Ride, Colin Crane Drop Ride, Harold Helicopter ride, dan pastinya kereta api Thomas untuk dinaiki. Saya juga sudah mencubanya. Seronok sangat. 

Terdapat juga karakter kartun popular yang lain seperti Barney, Bob The Builder, dan Pingu.



 Ada juga aktiviti untuk kanak-kanak seperti Hello Post Activity.Dewasa pun boleh joint. Post ikut kretiviti anda. Pusat membeli belah, restoran serta kafe turut disediakan untuk kemudahan pengunjung. 

Bukan sekadar untuk anak kecil, orang dewasa pun tentu ramai yang minat dengan karakter kartun ini, bukan?
Pada waktu petang dan malam pula, ada tarikan terbaru iaitu RIDING IN GLOW AT PUTERI HARBOUR. Kalau dulu, pada waktu malam, di Puteri Harbour sunyi sahaja dengan berteman angin laut, hah sekarang jangan tak tahu, ada aktiviti baru tau. Riding in Glow lah aktiviti baru tu. Seronok tau. Sambil-sambil riding ditiup angin laut dan lampu-lampu yang sangat mengujakan.


Selain itu, saja nak share, pada yang minat buat birthday party, Meh saya bagi idea. Sewa Ferry di Puteri Harbour dan anda createlah event untuk anda. Pasti mengujakan. Sharing is Caring.


No comments:

Kelebihan Pink Lady Body Perfection

  Pink Lady Body Perfection (Pink Lady Supplement) Pink Lady  bukanlah sejenis ubat tetapi adalah supplement atau makanan tam...