Monday, November 6, 2017

KEMENSAH VALLEY, AMPANG SELANGOR - NEW ATTRACTION PLACE IN SELANGOR FOR ME IN WEEKEND



Hai awak-awak semua. Saya nak share lagi tempat tarikan di Selangor dan berdekatan dengan Kuala Lumpur. Pada awak-awak yang tak tahu nak kemana pada hujung minggu bersama family yang tersayang disini saya nak share tempat saya haniskan hujung minggu saya bersama keluarga. Kemensah Valley ini terletak dibelakang Zoo Negara. Tak jauh kan dari Bandaraya Kuala Lumpur. Kemensay Valley ni adalah tempat pilihan saya dan family. Di Kemensah ada pelbagai lagi tempat untuk santai-santai. 




Harganya pun amat berpatutan. Berbalik dengan Kemensah Valley yang menjadi tempat pilihan saya, harganya adalah seperti dibawah:


➢ CHALET(INCLUDING BED/PILLOW/FAN)       = RM60.00/PER DAY

➢ PANGKIN / COTTAGE                                            = 30.00/PER DAY

➢ DOME TENT                                                           = 35.00/PER DAY
➢ TENT 10’X10’                                                          = 45.00/PER DAY
➢ BBQ GRILL TONG                                              = 20.00/ PER TONG
➢ ARANG / CHARCOAL                                         = 15.00/ PER PACK
➢ EXTRA KERUSI / CHAIR***                                    = 5.00/PER UNIT
➢ EXTRA MEJA / TABLE***                                      = 10.00/PER UNIT
➢ GAS STOVE***                                                       = 50.00/PER SET
➢ EXTRA PILLOW***                                                  = 5.00/PER UNIT
➢ EXTRA MAT (TIKAR)***                                         = 15.00/PER UNIT
➢ EXTRA SPORTLIGHT***                                       = 10.00/PER UNIT
➢ AMPLIFIER USAGE***                                           = 50.00/PER DAY

*** Bila Di Request
*Setiap Pengunjung akan dikenakan caj masuk atau premis Kemensah Valley Area
 = RM5.00/PER PERSON.


Murah Kan? Pada saya harganya berpatutan, awak-awak datanglah beramai-ramai bolehlah share bayaran tu. Di bawah ni family saya. Gambar dibawah ini adalah gambar ahad minggu lepas.


Masa first saya datang pada hari sabtu 28/10/2017. Time ini, tanpa disangka, jiran pondok sebelah adalah Kak Shiela Mambo. Peramah orangnya.



Masa first kami hanya datang berlima sahaja.



Ada juga ruang yang luas bagi anda yang ingin buat Family Day. Saya suka tempat macam ni. Santai-santai sambil melihat tumbuhan hijau dan udara segar, Boleh privasi sedikit.

Kalau nak yang update ke, bolehlah tengok page Kemesah Valley di 
https://www.facebook.com/Kemensahvalley/


No comments:

Kelebihan Pink Lady Body Perfection

  Pink Lady Body Perfection (Pink Lady Supplement) Pink Lady  bukanlah sejenis ubat tetapi adalah supplement atau makanan tam...